“Sampai Umur 40 Tak Kahwin Pun Tak Apa” – Kinah Enggan Rujuk, Bebankan Bekas Suami

Akui terkesan dengan fasa pencer4ian dan bergelar ibu tunggal, Sharifah Sakinah memaklumkan dia banyak meluangkan masa di gim untuk melupakan masalah rumah tangga buat seketika.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Peachy time

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah) on

Dalam masa sama, Sakinah turut memuji bekas suaminya yang banyak memberi sokongan kepadanya.

“Selepas pencer4ian memang haru biru sebenarnya dan bukan mudah untuk meneruskan kehidupan seperti biasa, bukan dah bercer4i 10 tahun.

“Bekas suami seorang lelaki yang sangat baik, sentiasa memberi sokongan dan sebagainya,” katanya dipetik Media Hiburan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bruises

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah) on

Walaupun masih berhubungan baik dengan Aliff Adha, Sakinah bagaimanapun menolak untuk rujuk kembali bersama bekas suaminya.

“Kalau boleh saya tak nak rujuk semula kerana saya tidak mahu membebankan dia lagi dengan masalah s@kit yang saya alami, jadi biarlah saya sendirian.

“Saya sampai umur 40 tak kahwin pun tak apa,” ujarnya.

 

Kredit foto: IG

Sakinah berkahwin dengan Aliff pada 28 Mac 2015 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Anais Adha,3.

Namun, ikatan perkahwinan mereka terlerai pada Mei lalu. – CARI

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Press

Sumber: CARI



via Sinar Viral Network

Post a Comment

0 Comments

loading...