Perkahwinan DibataIkan Angkara 0rang Ke-3, Wanita Tabah Photoshoot Seorang Diri Pakai Baju Pengantin

 

Setiap pasangan yang bercinta sudah pasti mahukan pengakhiran yang terbaik buat mereka. Menjadi raja sehari merupakan hari yang dinanti-nantikan oleh semua pasangan kekasih.

Namun, kisah wanita ini pasti akan membuat anda s3bak dan sedih. Setelah segala persiapan dilakukan,namun akhirnya perkahwinan mereka terpksa dibatalkan angkara 0rang ke-3.

Maka berakhirlah ‘kisah kita’

Terima kasih untk segalanya. Maka berakhirlah ‘kisah kita’. Ya betul. Memang dah berakhir bulan 1. Cuma saya menunggu saat tarikh yang sepatutnya kita diijabkabulkan. Hari ni kan? 27 Mei 2020.

Hati manusia Tuhan pegang. Saya ingat janji awak.Saya pegang. Saya ingat dengan settle barang hantaran, dah settle bayar apa yang patut segalanya akan berakhir dengan indah.Rupanya tak.Oh cukup cakap soal sayang, rindu. Hati saya tawar wak.Setawar waktu awak pujuk teman wanita baru awak lagi depan saya.

Dulu awak cakap cantik sangat saya pakai baju ni. Tak sabar nak saya jadi wife awak. Kan? Kita rancang je wak.

Terima kasih untuk segala kenangan

Maafkan? Entah. Tapi nak ucap terima kasih untk kenangan. Sekurangnya, pernah rasa dicintai. Jaga lah baik baik teman wanita yang awak ada skrg. Entah sorang. Entah dua. Entah tiga. Takpelah. Semoga bahagia. Terima kasih untk hampir 2 tahun. Terima kasih pernah jadikan saya tunangan awak.

Janji nak pimpin tangan saya kan? Takpe. Saya faham. Kita takde jodoh.”

Kalau awak baca

Oh kalau awak baca.Saya nak awak tahu. Saya tahu segala awak putar belit cerita soal kisah kita. Awak mampu t1pu orang yang taktahu kisah. Jangan lupa. Saya ada segala bukti.Jadi cukup lah menjaja cerita tak betul. Orang mengadu kat saya awak. Saya tak kuasa nak bukak cerita. Sekadar pesanan sebab sampai skrg awak play v1ctim dengan saya.

Perkongsian beliau itu menjadi viral dan mendapat hampir 7900 perkongsian dan 5000 tanda suka setakat hari ini.

Rata-rata memberikan sokongan dan semangat kepada beliau agar terus tabah dan bersabar.

Apapun kita doakan agar beliau bertemu jodoh yang lebih baik dan tabah menghadapi setiap dugaan.

Sumber : FB Yann Mohamad / rimbabara.my

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!



via Sinar Viral Network

Post a Comment

0 Comments

loading...