Fadlan Hazim Sudah Bertunang Dengan Wanita Kazakhstan, Lalui Ujian ‘Kejantanan’ Jalan Atas Papan Berpaku Dan Minum Susu Kuda

Pelakon Fadlan Hazim mendedahkan sudah bertunang dengan wanita Kazakhstan yang dikenali sebagai Aiya pada 1 Oktober tahun lalu.

Kata aktor itu, dia hanya bersendirian ke negara terbabit dan mempersiapkan diri dengan menguasai ayat lamaran dalam bahasa Rusia sebelum bertemu dengan keluarga Aiya.

“Alhamdullilah, pada 1 Oktober tahun lalu saya sudah mengikat tali pertunangan dengan Aiya di kediamannya di Kazakhstan. Saya pergi seorang diri tanpa ditemani keluarga.

“Sejujurnya, agak gementar juga sebab saya seorang diri saja. Lagi pula keluarga tunang saya tidak tahu berbahasa Inggeris. Jadi, saya google translate bahasa Rusia untuk melamar di hadapan keluarganya,” kata Fadlan. 

Pelakon itu turut mendedahkan dia telah melalui beberapa ujian mendaki gunung dan minum susu kuda untuk memastikan dia layak berkahwin dengan tunangnya. “Sepanjang saya berada di sana, saya lalui beberapa ujian. Sebab budaya mereka, kalau lelaki nak kahwin dengan anak perempuan mereka, kena lalui beberapa ujian kejantanan.

“Mereka bawa saya daki gunung tanpa baju sejuk sedangkan suhu pada ketika itu 4 ke 5 darjah celsius. Mereka mendaki sangat laju, seperti berlari tetapi mereka sebenarnya berjalan.

“Saya juga kena tunggang kuda depan keluarganya. Saya beritahu tunang saya pernah tunggang kuda untuk berlakon tapi tunang saya maklumkan, saya kena tunjukkan saya boleh tunggang kuda dengan baik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FADLAN HAZIM (@fadlanhazim)

“Antara ujian lain, saya kena jalan atas papan yang ada paku kecil-kecil dan minum susu kuda yang agak pahit. Saya tak tahu ada ujian itu semua. Dah nak balik Malaysia baru tunang beritahu saya lulus semua ujian,

” katanya. Sekadar perkongsian, tunang Fadlan yang berusia 29 tahun itu sudah 10 tahun menetap di Malaysia dan bekerja sebagai ‘software engineer’.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Network

Sumber: Gempak / CARI



via Sinar Viral Network

Post a Comment

0 Comments

loading...