“Kau Jangan Memain Dengan Aku,” – Azza Elite

Baru-baru ini, pelakon dan usahawan Azza Elite menyatakan rasa ger4m dan perkara itu dikongsikannya menerusi salah satu posting di Instagram.

Malah, Azza atau nama sebenarnya Nor Azzarima Zawari kelihatan seperti kurang senang dengan tindakan seorang individu yang telah did@kwa telah menganggu perniagaan miliknya.

Bagaimanapun, Azza tidak mended@hkan identiti individu terbabit.

“Jangan Memain Dengan Aku,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Sedih tau

A post shared by Azzaelite❤️queenazza0174748991 (@azzaelite) on

Pada masa yang sama, Azza turut meluahkan rasa sedih atas perkara yang berlaku terhadap dirinya.

“InsyaAllah rezeki Allah sgt luas.. aku sedih org buat aku.. takpe aku jual telekung .. jual sejadah ..,” tulisnya lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

InsyaAllah rezeki Allah sgt luas.. aku sedih org buat aku.. takpe aku jual telekung .. jual sejadah ..

A post shared by Azzaelite❤️queenazza0174748991 (@azzaelite) on

Melihat di ruangan komen, rakan selebriti dan peminat ada memberi kata-kata semangat kepada Azza untuk sentiasa cekal dan tabah mengharungi cabaran dalam dunia perniagaan.

Sekadar informasi, Azza kini bergiat aktif menceburi dalam bidang perniagaan telekung dan sejadah jenama miliknya sendiri.

Foto: Instagram Azza

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Kini

Sumber: MH



via Sinar Viral Network

Post a Comment

0 Comments

loading...