‘Dah Minta Pisau Bagai, Putar Belit Cerita Sebenar Pula – Individu Diser4ng K-Clique Bersuara

Selepas Tuju menjelaskan ins1den perg4duhan yang berlaku sebelum ini sebagai satu fitn4h, Klouds dari kumpulan TTONTHEMOVE tampil bersuara.

Katanya ketika dihubungi Gempak, dalam ins1den berlaku di Bukit Jalil itu, dia dikepung dan diser4ng ahli K-Clique (Tuju, MK, Noki dan Nasty Nas) sehingga ced3ra di kepala dan tengkuk.

Kredit foto: mStar/IG Tuju

“Saya di sana untuk berniaga, tiba-tiba mereka kepung saya.

“Ketika itu saya dengar Tuju dah minta pisau daripada peniaga berdekatan nak ced3rakan saya, MK pula cuba nak cek1k saya,” d@kwanya.

Kredit foto: IG Tuju

ded@hnya, video kejadian yang dirakam adiknya dipadam selepas telefon bimbitnya dirampas.

“Mereka tak puas hati dengan satu lagu yang kami buat, mereka minta take down, tapi tak diendahkan.

“Mereka sudah berada di atas, kenapa dia kisah pasal kami. Kami tak pernah kacau orang,” ujarnya.

Kredit foto: Gempak

Difahamkan, Klouds sudah membuat laporan polis berhubung kejadian, semalam kerana bimbangkan keselamatannya.

“Selepas apa yang berlaku, Mereka cuba putar belitkan cerita sebenar. Kalau boleh saya malas nak panjang-panjangkan,” katanya.

Siapa di pihak benar dalam insiden ini? – CARI

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Press

Sumber: CARI



via Sinar Viral Network

Post a Comment

0 Comments

loading...