“Potong Usvs? Hak Masing-Masing” – Vicha Ulas 1su ‘Anti Potong Usvs’

Pelawak Vicha berkongsi pandangan positif mengenai pembed4han bariatrik, meskipun ada yang mengec4m tindakan segelintir selebriti melakukan prosedur tersebut.

Vicha ketika dihubungi Gempak berkata, pembedahan bariatrik selalunya menjadi pilihan pes@kit obesiti untuk menurunkan berat badan.

“Bagi saya, pembed4han ini dilihat sebagai salah satu kaedah penurunan berat badan terbaik malah berkesan.

“Jika itu yang terbaik untuk kesihatan pes@kit obesiti apa salahnya. Janganlah kita terlalu negatif.

“Terpulang kepada masing-masing kerana itu hak mereka dan mereka tahu apa yang terbaik untuk kesihatan mereka”, katanya.

Mengulas mengenai penurunan berat badannya sebanyak 15kg, Vicha berkata dia nekad demi kesihatan.

“Saya nekad turunkan berat badan demi kesihatan diri, disamping untuk kepuasan sendiri juga.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

hi selamat malam korang, korang tengok gambar saya before after, before berat 130KG after 115KG alhamdulilah berjaya lost 15KG🥰 bukan senang tau saya nak lost berat sebanyak tu dalam masa sebulan setengah tapi dengan bantuan @fabulousboomhq saya berjaya lost berat sebanyak tu.🥰 . Korang tau x saya ni jenis foodie, pantang kalau tengok makan mesti nak makan sebab tu susah sangat nak turun berat lagi kan diet lagi susah. Tapi setelah consume @fabulousboom memang selera saya ni di cut habis, sangat kawal selera makan saya. even dapat makan sikit pon boleh kenyang. Dan yang paling best tanpa berulang ke tandas. . Size baju saya juga dah berubah dari XXXL sekarang dah boleh pakai XL. so korang pon boleh jugak dapat body idaman korang, yang penting kena consisten dan yakin korang boleh. saya boleh korang pon pasti boleh 😍 dont worry, korang boleh je dm @fabulousboomhq untuk tahu lebih lanjut pasal fabulousboom, yang penting team fabulousboom akan guide korang sampai korang bole lost banyak macam saya🥰 . Now @fabulousboomhq tengah ada promosi merdeka kurus dengan Fabulousboom so memang timing cantik untuk korang kurus, time ni la korang akan banyak so kena cepat2 kemam @fabulousboomhq bagi makan pon terkawal😊 #fabulousboom #inilagiboom #vichalostweightjourney #4k

A post shared by Vicha_Barbie (Besar&Chubby) (@vicha_barbie) on

“Saya fokus bersenam dan dalam masa sama mengambil produk Fabulousboom untuk mengawal nafsu makan.

“Alhamdulillah, Fabulousboom memang banyak membantu kerana saya ni memang suka makan.

“Yang penting produk ini selamat dan sehingga kini saya masih mengamalkan Fabulousboom,” katanya.

Tambah Vicha lagi apa yang membuatkan dia jatuh cinta dengan produk tersebut ialah kerana bahan-bahan semulajadi yang digunakan.

“Tak ada bahan kimia, itu paling penting. Dan ia meningkatkan metabolisma badan saya yang dah lama ‘tidur’.

“Sebab itu kalau anda tengok saya bersenam peluh keluar dengan banyak! Alhamdulillah Fabulousboom serasi dengan saya,” katanya yang sudah mengamalkan produk tersebut sejak sebulan lalu.

Menjawab d@kwaan warganet mengenai Vicha menguruskan badan kerana mahu mencari jodoh, pelawak berasal dari Indonesia ini menafikannya.

“Tak adalah…saya memang nak sihat dan untuk kepuasan diri sendiri sahaja tapi kalau ada yang cakap macam tu, terpulanglah.

“Lagipun apa salahnya saya kurus untuk kepuasan diri saya sendiri. Badan pun rasa lebih sihat segar dan yang penting nampak lagi comel la berbanding dulu” katanya ketawa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Sinar Viral Press

Sumber: Gempak



via Sinar Viral Network

Post a Comment

0 Comments

loading...